søndag 26. september 2010

Familiesøndag..

I dag har vi hatt en superkoselig dag. Det har vært barnedåp til lille D og vi har hatt det kjempe fint. Jeg var jo så heldig å få være fadder :) Mannen var på elgjakt fra morgenen av, men ble med oss på selskapet etterpå. Pappa og R var i kirka, så jeg hadde litt hjelp med Christian. Han er ikke så veldig rolig akkurat, men sånn er det vel med unger på hans alder. Det gikk ganske greit heldigvis. Etterpå kom jeg på at ungene og mannen kunne jo hatt bunad i dag, men det hadde ikke streifet tankene mine en gang. Ganske irriterende for det er jo ikke så ofte de får bruke dem.. Får håpe det byr seg noen anledninger senere.

Lille dåpsbarnet ♥
Mine søte små ♥ 
Etter på var vi på Villa Fridheim hvor vi fikk servert koldtbord og kaker. Kjempe godt og vi har kosa oss skikkelig. Jeg fikk møtt familien til kusine KA, som jeg ikke hadde sett på noen år og tillegg hilst på familien til PA. En kjempe fin gjeng. Ungene har kost seg, det blir jo alltids litt bråk og leven. Men, men.. På slutten av dagen fikk vi også tatt mange fine bilder, jeg har tatt en del bilder i løpet av dagen for KA men jeg er usikker på resultatet. Jeg er ikke så veldig fornøyd med bildene jeg tar. Men 180 stk ble det nå hvertfall i dag alikevel.. Hehe! Det skal nevnes at det også ble tatt rundt 550 bilder mens vi var på ferie nå..


Kjempe fine pynta bord

Deilig koldtbord

Mammas sussebass ♥

Mammas prinsesse ♥

Dåpsbarnet og meg
Victoria storkoser seg med lille D på fanget

Kusine KA og meg med med lille D

Vår lille familie med dåpsbarnet

Nå er ungene i seng og jeg har tenkt å slappe av foran tv`n. Stappe innpå enda litt mer usunt og prøve å bli ferdig med resten av posten som kom mens vi var i Syden. Det tar litt tid å komme igjennom. Det har vært nok av andre ting å henge fingrene i de siste dagene.

Ha en fin søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)