mandag 13. september 2010

Dag 2; en anderledes dag

Dagen i dag startet ganske trist. Mannen fikk en telefon fra svigermor i dag tidlig og da var hans oldemor, barnas tippoldemor død. Vi har vel egentlig ventet på det. Men alikevel er det veldig, veldig trist! Vi er vært veldig lei oss i dag og Victoria har sagt flere ganger i dag at hun skulle ønske hun fikk se tippoldemor igjen og at hun er glad for at ikke jeg er død. Hun ble ordentlig lei seg når jeg fortalte det.. Tippoldemor/oldemor vil hvertfall bli dypt savnet, samtidig er vi glad for de stundene vi hadde med henne ♥ Takk for alt, kjære R ♥

Vi har alikevel prøvd å kose oss ute. I dag har vi bare vært ved bassenget og det har vært veldig behagelig. Mannen har holdt mest på med ungene, mens jeg har prøvd å unngå solen litt. Men på slutten av dagen ble jeg også med i vannet. Jeg tror Victoria har vært i bassenget i hele dag og nå ser jeg at hun har blitt skikkelig solbrent i ansiktet :( Men hun har blitt kjempe flink i vannet bare på et par dager. Hun sklir alene og holder seg for nesa og tar hodet under vann. Prøver og svømme litt også. Christian ble også flink til å skli alene på slutten av dagen og han storkoser seg i vannet. Han liker veldig godt å boble i vannet og bryr seg ikke noe om han kommer under vann med hodet.



Når vi skal spise så bestiller ungene mat selv, litt på norsk og litt på engelsk. De er så flinke og sjarmere alle servitørene.. Hehe! Det blir seint hver kveld, men det går storsett greit. De sover til rundt 8 om morgenen, så vi slapper godt av og koser oss :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)