fredag 17. september 2010

Dag 4; Burberry family

Beklager at det ikke har vært noe innlegg på noen dager, men har problemer med nettilgangen. Jeg har ikke fått logget meg inn noen steder..


På tirsdag holdt vi til ved bassenget og det har vært så deilig å slippe all sanden. Ungene storkoser seg i vannet og nå har Christian tøffet seg opp og sklir helt alene. Victoria har fått litt soleksem på den ene siden av kinnet, under øynene. Mannen og stefar har vært av gårde på apoteket og fått salve. Vi har valg og ikke smøre henne  for det ser bedre ut, så får vi se hvordan det er i morgen.



Christian sover en dubb på dagen og da prøver vi som regel å spise litt lunsj. Tirsdag ble det Tex Mex igjen på La Posada. Mannen og jeg liker oss veldig godt der. Middagen ble på Bella Pasta. Mamma og stefar fikk ny leilighet på onsdag, på Monte. Så nå er vi igjen her alene. Victoria flyttet med dem, men når kvelden kom og vi skulle gå fra hverandre ville hun bli med mamma og pappa. Til middag hadde Christian pyntet seg med Burberry buksen han fikk i visitgave, str. 9mnd. Nå passer den kjempe fint som knebukse. Mamma hadde hatt på Victoria Burberry skjørtet sitt og jeg hadde fikk et skjerf av mannen tidligere på dagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)