tirsdag 7. september 2010

Planlegging og pakking..

Her planlegges og pakkes det i høyeste grad.. Plutselig gikk tiden veldig fort til avreise og midt oppi alt annet man skal rekke før vi reiser så gjelder det å skrive lister så man husker det man må ha med!! I dag har jeg vært hjemme med en forkjøla liten gutt og storesøster fikk også være hjemme. Men hun endte opp med å være med mimmi, de skulle hente ny bil på ettermiddagen. Så da var veslefrøkna fornøyd med å få være med på tur :) Jeg blir hjemme med Christian i morgen også, men mannen kommer hjem til lunsj. Så kommer snille pappa`n min og tar ungene et par timer fordi mannen har fotpleietime og da slipper vi å avlyse den. Siden jeg har fri torsdag må jeg få unna litt på jobb før jeg skal ha ferie. Mulig vi holder Victoria hjemme også, det blir så mye kjøring. Så kan vi heller finne frem litt av det hun vil ha med seg. Det er jo greit å kose seg når man kan :)


På torsdag skal mamma ha Christian og jeg skal få gjort litt småttri, skal bl.a ha fotpleie og få farget vipper og øyebryn og nappet dem(ikke vippene altså :P) På ettermiddagen skal Victoria begynne på dans i nabokommunen, jeg er spent på hvordan det blir. Hun har jo gått på kor nå en periode, men hadde lyst til dans så. Egentlig hadde vi tenkt svømming på begge to, men så var vi litt for trege. Mulig vi tar det til våren. Jeg syns det er greit at de kan prøve litt forskjellig og at det ikke er for mange ting på en gang. Hverdagen er travel nok som den er!


(Foto: Aftenposten)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)