søndag 12. september 2010

Dag 1; Solkrem-hva er det??

Først og fremst-hva skjer a??? Over 80 stk inne på siden min i løpet av en dag?? Må være noe feil..

I dag har ungene storkosa seg i vannet hele dagen! Vi startet med frokost på verandaen og så bar det til stranda. Vi smurte oss alle med solkrem, men vi har nok ikke vært flinke nok til å fylle på utover dagen. Både mannen, Victoria og jeg er solbrente. Som vanlig meg mest :P Griserosa er mitt nye mellomnavn.. Mannen og jeg har også badet en del. Det var litt kaldt vann, men det gir seg fort. I bassenget var det veldig deilig. Lunsjen ble inntatt på Tex Mex mens mamma tok en lang tur til leiligheten for å få bukt med migrenen sin. Heldigvis gikk den over etter en stund!




Nå i kveld var det middag på Bella Pasta, vi spiste god pasta og pizza. Benito kom også, Victoria har jo "kjent" han siden hun var 1 år gammel og var her for første gang. Men hun er fremdeles litt skeptisk! Christian gikk så kjekt frem og tok han i hånden og etterpå var han borte og kosa på han. Nå er småtroll i seng, litt vel sent i dag. Så litt voksentid nå før vi også tusler etter :)




Vi sees!

2 kommentarer:

  1. Så koselig å følge dere på turen, ser ut som dere har det kjempe fint. Kos dere masse! Hils fra meg, og stor klem fra Randi

    SvarSlett
  2. Sydenferie hadde vært mer enn godt nå ja. *sukk*

    Kos dere masse!!!!

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)