tirsdag 14. september 2010

Dag 3; bak skyen er himmelen alltid blå

I dag har vi vært på stranda hele dagen. Det har vært veldig fint der også, men man får jo sand over alt. Så sånn sett er det godt ved bassenget. Dagen startet veldig grå, men etterhvert kom solen og da ble det VARMT!!! Stefar ble mildt sagt hummer, men sånn blir det når man ikke vil smøre seg :P Hohohoho!!!

Christian ser på J som dykker

Outfit fra Accesorize

Mamma og stefar har boblebad på soverommet


Lunsjen ble inntatt på Tapas tapas og nå har vi akkurat kommet tilbake fra middag på Gran Bahia. I kveld er tv-kveld for meg, så nå skal unga i seng og jeg skal se Grey`s og Private practise. Vi har klare for en ny dag og vi storkoser oss sammen med ungene. Christian er såå sjarmerende og flink, han sier så mye moro. Han er veldig bevisst på når han må på do, så han tisser og bæsjer litt på do og så vasker han seg i bidèen.. Hehe!
Tre generasjoner

Victoria har kjøpt seg Hello Kitty veske

Victoria sover inne mellom mamma og stefar, så hun er heldig og veldig fornøyd med det. De flytter over i en annen leilighet i morgen og Victoria har veldig lyst til å flytte med, men jeg synes de kan få ha noen netter/dager alene også. Men jeg tror kanskje de har like lyst til å ha med seg Victoria ;)

1 kommentar:

  1. Hei på deg, så utrolig moro å få "være med på ferie" he he! Jeg gleder meg til hver dag for å se oppdateringer og se hvordan dere har det. Kjempeflink med bloggen din er du Hege! Kos deg videre, klem fra Stine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)