fredag 17. september 2010

Dag 6; sløve foreldre

Vi er bittelitt trege om morgenen, så i dag hadde mamma og stefar holdt av solsenger ved bassenget. Først i dag ble det litt soling før lunsj og ungene badet en del. Men vi har vært en smule frustrert over alle idiotiske foreldre/besteforeldre som bare lar ungene holde på alene i bassenget. De setter bare på dem armringer og sender de ut i vannet og kanskje de gidder en gang i blant å lette blikke opp fra solsenga for å se etter ungene. Den minste var kanskje halvannet år. Hun drev og gikk opp igjen der man skulle skli ned sånn at de andre måtte vente i evigheter og mora bare satt med ryggen til. I går snakket jeg til en unge, så han begynte å gråte. Men da var jeg så irritert at jeg måtte bare. Han skled i full fart rett etter Christian i sklia og to ganger skled han rett inn i ryggen på Christian før han fikk flyttet seg. Da fresa jeg bare!!! Etter lunsj i dag mens Christian sov benyttet jeg og mannen tiden til å være litt alene. Vi trillet rundt med Christian og pratet og kosa oss. Victoria ble med mimmi og hun badet litt og var i lekehuset og tegnet og så på film. Der koser hun seg veldig. I dag var det lunsj på La Posada og middag på Bella Pasta. Victoria og Christian sjarmerer servitørene med engelsk og norsk og high-five :)



I morgen er det flyttedag og vi har pakket litt i kveld. Nå er ungene i seng og vi skal se litt på X-faktor og Senkveld.

Vi sees i morgen håper jeg, hvis det er nett dit vi flytter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)