mandag 6. september 2010

Onepiece..

er en farsott over det ganske land. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om de, har ikke bestemt meg helt. Syns kanskje de er litt kule, men tror ikke det er noe for meg. Jeg syns de kan bli litt for voldsomme og digre. Men til unger kan det jo være fint. På lørdag falt jeg for fristelsen og kjøpte en til Christian, tenkte det var behagelig når vi skulle ut å fly. Mannen og jeg var på Sandvika senteret på vei til Oslo og jeg fant en på Nameit til han. På en annen butikk fant jeg en til Victoria fra ChillNorway, den var bare rålekker og prisen så klart deretter.. Meeeen med så snill mamma som jeg har, så gikk det ganske greit ;) Hun ville kjøpe dressen til Victoria og Victoria ble veldig glad for den. Hun syns den var kuuul. Hehe!

3 kommentarer:

  1. så bra du liker den victoria klem mimmi

    SvarSlett
  2. chill ONEPIECE?????

    det har vi gudsjelov ikke sett, og nå
    skal jeg glemme det...

    fiiiiiiiiin... men jeg skal glemme det!!!
    for alltid... og aldri se på bilde mere..
    ( snakker vi arve???) hehe

    SvarSlett
  3. Hehe, ja er ikke den kul, Veronica!! Det var bare en sånn ting som jeg MÅTTE ha. Det er ingen vits å la være og kjøpe den, for man glemmer den aldri. Nå har jeg sett den i flere farger, men er veldig fornøyd med den mørkeblå altså :) Superfin :)
    Vi trenger alltids noen som kan arve litt jenteklær ;)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)