fredag 17. september 2010

Dag 5; Litt barnehage

Torsdag ble også tilbrakt ved bassenget, der koser ungene seg så fælt. Vi også, det er virkelig godt å ligge der. Det er et lite hus rett ved siden av som er for barna. Der er det film og tegnesaker og noen som leker med dem. Så ungene ville være der litt og Victoria ble veldig knyttet til hun jenta som var der i går. Hun hadde det kjempe artig og kosa seg veldig. :)


Lunsjen ble inntatt på Tapas Tapas og middag på Bella Pasta. Man får noen steder som man liker veldig godt og som man går tilbake til :) Det finnes noen lekre butikker her med masse merker som passer utmerket for meg som er en merkefrik, men prisen er langt fra billigere enn i Norge. Så jeg tror ikke det blir så veldig mye handling her..



Jeg må benytte sjansen til å skrive nå som jeg har nett. Har ikke fått logget meg inn på et par dager, men nå virker det heldigvis.. Takk for at dere følger med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)