søndag 19. september 2010

Dag 7; Flyttedag

I går flyttet vi til Monte, der mamma og stefar bor. Leiligheten var en del mindre, men vi skal vel holde ut de siste dagene. Etter vi pakket ut gikk vi til bassenget som er her og ungene koser seg masse i vannet. De har blitt så trygge bare på noen få dager og i går øvde Victoria skikkelig på å svømme og det gikk kjempe bra. Hun svømmer to-tre tak og blir bare bedre og bedre. Ellers holder hun seg for nesa og hopper under vann hele tida. Christian går opp vannsklia og sklir ned igjen alene. Det synes han er kjempe gøy! Det er så rart å se, bare på noen få dager har de blitt utrolig trygge i vannet.





Lunsjen ble på La Posada i går også. Jeg har fått dilla på Quesedilla, det er kjempe godt. Nå er jo jeg veldig glad i texmex mat fra før. Middag var igjen på Bella Pasta, men jeg var ikke med. Fikk så vondt i hodet på slutten av dagen at jeg måtte bare legge meg. Men det hadde gått så fint uten meg, det regna jeg jo også med. Ungene er så snille under middagen, så det er ikke noe problem å ha med seg de. Dette er skikkelig deilig og jeg er glad vi skal være her i 10 dager, det er akkurat passe :)

Det er ingen nett her, så derfor oppdateringer går litt tregt!

1 kommentar:

  1. Hei på deg, så mange fine bilder av ungane! Kan se at Victoria har blitt supergo i vannet :) Også må jeg si at jeg syns det er ekstra koslig å lese at du og mannen får god tid sammen også ;) Fortsatt god ferie Hege, så får jeg forberede meg på en nokså kald høstnatt her i Nord. Klem fra Stine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)