onsdag 1. september 2010

Så var høsten her!

I dag kan vi skrive 1. september og da er jo også høsten i anmarsj. Jeg ser bladene begynner å bli gule og det er småkaldt om morgenen. Egentlig er høsten en koselig tid, men jeg må si jeg er en stor fan av våren og sommeren. Jeg klarer ikke helt å nyte høsten fordi jeg vet at vinteren kommer etterpå. Men jeg får prøve så godt jeg kan. Neste lørdag reiser vi til Anfi del mar på Gran Canaria og vi gleder oss alle sammen. Ungene spør om vi skal reise nå, hver dag. Men nå er det ikke lenge igjen. Halvannen uke med sommer og sol, det er ganske etterlengtet :)

Litt høstpynt har jeg fått på trappa, syns Calluna er så fint. Så det henger både på veggen og står i krukker på trappa. Ble litt dårlig bilder, siden det begynner å bli ganske mørkt ute..

Nå er det mer POMPdeLUX forberedelser og så er det klart for The Mentalist og Brothers and Sisters :)

1 kommentar:

  1. Ja nå begynner det å høstes - vi har vært ute med båten i helgen, og det var helt supert vær - bikinivær. Det ble ikke bading, for vannet var litt brunt etter all nedbør som har kommet. Det var omtrent som den flotteste sommerdag (bare uten vind). Helt supert. Men det er deilig med høsten, har ennå ikke kjøpt noe Calluna eller Erica men, snart....
    Skulle ønske jeg hadde mindre barn, de er 15 og 18 så de er vel litt for store for POMPdeLUX-klærne ;)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)