fredag 1. oktober 2010

Ukens beste dager..

Så var helgen her igjen. Hm, hvor ble dagene egentlig av?! De forsvinner så fort! I helgen har vi ikke all verdens planer, dvs mannen skal på jakt og jeg tenkte kanskje jeg og ungene skulle på en liten luftetur i morgen. Jeg har lyst til å ta en tur på salget på Hadeland Glassverk og så har det åpnet en ny interiør/klesbutikk som jeg kunne tenke meg å sjekke ut. Tror kanskje de har Riviera Maison og da er jeg hvertfall solgt! Gleder meg til å se.. Snakket med svigermor i stad og da kunne ungene være hos henne. Men jeg får se. Nå la hun de på tirsdag mens vi var på foreldremøte og så skal hun ha Christian på torsdag når jeg skal ha Pompdelux arrangement. Men jeg må si at en bytur uten unger er meeeeget fristende!!


Bilder fra Riviera Maison!

Nå skal vi ned til mamma og få kveldsmat. Hun hadde laget karbonader i dag, så da skulle vi få det. De har kjøpt seg ny tv med tilbehør, tror det var 55" jeg og så hadde de kjøpt "Det regner kjøttboller" til ungene, så da får vel de se litt på den tenker jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)