søndag 31. oktober 2010

Det hjelper visst ikke å flytte klokka og tro at man får en time lengre på morgenen når man har små barn.. Christian våknet ganske tidlig! Mannen dro på jakt og ungene og jeg startet dagen med å ta bilder til årets julekort.. Etter frokost vel og merke ;) Meeeen det er virkelig en tålmodighetsprøve for mor! Heldigvis var mamma her og hjalp meg litt. Når man holder på med sånt ser man virkelig hvor dårlig fotograf man er. Ikke det at sånne bilder skal være oppstilt og sånn, men man vil jo gjerne at ungene skal se fine ut. Men det er greit når man skal ta bilde av en, men å få to til å smile og se ganske normal ut samtidig er langt fra enkelt! Ikke har jeg så mange steder det er fint å ta bilder heller. Nei, jeg tror neste års julekort kommer til å kreve litt planlegging og jeg skal prøve å finne litt inspirasjon fra andre i forkant. Eller så kan det rett og slett hende at en proff skal få jobben. Hehe!
I dag har jeg nesten bare sitti med julekort og julegaver på data`n, det har gått mye tid der. Men nå føler jeg at jeg endelig er fornøyd med sluttresultatet! Heldigvis er ungene flinke til å leke sammen. Nå er de oppe hos bestefar en tur, der koser de seg nok veldig :) Mannen har fått elg i dag, de er akkurat derdig med å slakte. Spørs om det ikke blir en liten tur på kroa til stefar for å spise middag. Det er så enkelt og greit på en søndag! Ellers prøver jeg å få litt oversikt over julegaver som er kjøpt inn og hva som gjenstår. Jeg prøver også å få ned noen ønsker til oss. Det er ikke så lett, for man finner gjerne en ting her og en ting der og da er det like greit å handle selv syns jeg. Hehe..
 
Victoria har skjørt etter meg :)

Begge i klær fra Pompdelux
Det er så kjedelig å aldri føle seg kjempe god i noe. Det er greit å kunne litt om mange ting, men jeg ønsker og vil være veldig, veldig god i ett eller annet!! Middels er ikke godt nok for meg.. Ta fotografering f.eks. Jeg synes jo det er veldig gøy. Men det skal mye til før jeg blir fornøyd med bildene. Så tar man en titt rundt i blogglandia og så har man egentlig mest lyst til å resignere. Det gjelder forsåvidt ikke bare fotografering. Man ser det ene flotte bilde etter det andre, enten det gjelder det å ta bilder, interiør, mat og sånn fortsetter det helt til et sånt vanlig menneske som meg skjønner at jeg har virkelig mye å strekke meg etter. Jeg er klar over at det er mye overfladisk, men jeg er dessverre veldig lett å påvirke..! Ja, ja godt man har terapi sier nå jeg ;)

I dag kom endelig søskenbarn baby nr. 2 :) JIPPI! En liten gutt kom til verden rundt halv elleve i formiddag og han er så skjønn. Det ble en tøff velkomst som endte med hastekeisersnitt, men alt gikk bra til slutt! Gratulerer så mye til N og T ♥ Vi gleder oss med dere! Dette er stort!! Ååå, jeg syns jeg kjenner igjen alle følelsene man får når man hilser på sin lille skatt for første gang og jeg må vel innrømme at jeg er ikke helt sikker på om jeg har gjort det for siste gang enda ;)

Ønsker alle sammen en flott uke! Jeg har en travel og hektisk en foran meg, så jeg gleder meg allerede til neste helg :)

1 kommentar:

  1. Høres ut som om dere har hatt en koselig hjemmehelg, med litt av alt og ingenting :)
    Veldig enig i det du sier om at det ikke er så greit når en ikke er god i noe, men "bare" kan litt om alt. Det betyr bare at en må trene eller gå på kurs eller noe i den duren. Sånn er det med mg og ;)
    Gratulerer med søskenbarn nr 2, det er alltid koselig.
    Og så må jeg få takke for premien fra giveawayen, det var flotte ting som jeg allerede har planer for. Veldig glad for pin'en fra kreftforeningen, den skal jeg ha på uniformen min på jobb.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)