lørdag 2. oktober 2010

Jeg er frelst!!

I dag ble ungene levert hos svigermor og jeg tok en liten (stor) bytur. Mamma ble med og det er både koselig og økonomisk for meg.. Hehe! Vi fikk shoppet en del; kjole til meg, blomster, sandaler til Victoria og lakksko til Christian på halv pris, hettegenser, pysj og bodyer til Christian, ull-sokker,-truse, -trøye, -undertrøye og en tighs til Victoria. Det viste seg at den nye interiørbutikken hadde Riviera Maison!! TJOHO!! De hadde såå mye fint. Masse fine klær og så hadde de veldig mye lekkert fra Riviera Maison. Gleder meg til julevarene derfra kommer!! Litt fra Gant hadde de også og Lama. Årets julegaveønsker kommer nok derfra ja ;)

MYE fint...!
Kurvstol til barn, gjett om jeg har lyst på den!!
Men 2200kr.. Spare, spare. Hehe!

Kunne tenkt meg den lille klokka i bakgrunn
til å ha på kontoret.

Nå er det snart lørdagskos foran tv`n! Det skal bli godt :) Victoria er ikke helt i slaget, vet ikke helt hva det er. Hun er ikke helt bra i magen, bare hååååper det går fort over!


God helg!

1 kommentar:

  1. Har ikke vært inne hos deg siden før dere dro på feire, har dessverre ikke hatt tid. Ser at dere hadde en super ferie - deilig med litt varme i kroppen før vinteren tar overhånd.
    Og ja, Riviera Maison har så utrolig mye lekkert - litt sånn at jeg noen ganger lar være å gå inn i de butikkene. Lett å bli for fristet.....
    Fortsatt god helg.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)