søndag 24. oktober 2010

En deilig helg er over..

Helgen nærmer seg slutten og vi har en travel uke foran oss. Det skjer noe hver dag, så jeg ser frem til helgen igjen. Mot slutten av uken skal jeg på kurs i Oslo, der skal jeg overnatte sammen med en super kollega så det gleder jeg meg til.

I helga jeg har kosa meg masse med ungene mens mannen har vært på jakt. I går var vi i bursdag til en barnehagevenninne av Victoria og begge ungene storkoste seg. Det var på Villa Fridheim og på slutten av bursdagen var vi på heksejakt og ungene fant henne tilslutt. Det var nok ganske skummel for mange hylte ut og gråt! Men det var en snill heks som delte ut godtriposer til dem.. Victoria hadde litt problemer med å sovne i går kveld pga heksa. Men det ordnet seg til slutt. På ettermiddagen i går kom pappa med jentene, han lagde deilig elgmiddag til oss :) Så kom mamma med kake til dessert :)







I dag har ungene og jeg bare nyt dagen. Vi spiste sein frokost, var ute i det fine været og så kom mannen hjem og det ble middag på kroa til stefaren min. Nå ser mannen og jeg film, og så spiste vi en deilig salat som han hadde lagd. Han har hatt en god læremester da ;) Hehe!




Husk på min GIVEAWAY i forrige innlegg!! Håper flere vil melde seg på :)

Ha en fortreffelig uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)