torsdag 21. oktober 2010

Jubileums - GIVEAWAY :)

Bedre sent enn aldri!! Her kommer min lille giveaway i anledningen bloggens 2 års dag og nå nærmer jeg meg snart 8000 besøkende, moro :) Det er kjempe artig at dere vil følge med på min ganske så ordinær hverdag synes jeg!

Gaven du kan finne består av et offwhite håndkle fra Gant, servietter og skilt "Welcome friends" fra Riviera Maison og to hjerter fra Jane Collection. Alt kjøpt i den nye interiørbutikken jeg har fortalt om tidligere! Der har de såå mye flott :)

For å være med i trekningen, legger du igjen en hilsen i kommentarfeltet på dette innlegget!

Trekningen er neste onsdag den 27. oktober!

LYKKE TIL :)

Det vil også følge med en liten ting som støtter kampen for brystkreft. Det er en av de tingene jeg liker å støtte!

11 kommentarer:

  1. hohoho!!!! im soooo in!!! jeg eeelsker de serviettene... love love..

    victoria er større enn min tomine sant?
    kanskje du skulle begynne å kjøpe først så arver tomine av victoria.. hohoho... hadde passet meg perfekt!!

    jakken er fra Zalto.. veldig fin, men fullstendig galskap.. og du.. det var dansken med D som var her... veldig snill kan du tro!!

    stor klem til deg..

    SvarSlett
  2. nå skriver jeg en gang til her som anonym ( går det an ) så trekker jeg et lodd til.. haha... ivrig på premien..

    arverekken er fin som den er, så vi gleder oss til å arve onepiecen.. var den ikke litt trang da?? stakkar jente.. man kan jo se at hun har det vondt!
    sender det adressen på mail, så er det problemet løst.. tomine eeeelsker nemlig onepiece... natti natti... nok en kveld med klokkepakking, så nå er det nok for i dag...

    SvarSlett
  3. Hei :) Jeg er en såkalt snikleser, du har veldig koselig blogg. Jeg ønsker ikke å vinne premien til meg, men til en veldig god venninne av meg som trenger litt ekstra oppmerksomhet om dagene.. Og som eeeelsker denne stilen! Tror hun hadde blitt virkelig glad for premien :)

    Jeg har ikke så lyst til å legge inn adressen min her, så bruker et kallenavn :) Ha en flott dag! Hilsen Sukkerspinn :)

    SvarSlett
  4. Oi! Glemte visst helt å si gratulerer med bloggens 2-årsdag! :)

    SvarSlett
  5. Den siste kommentaren var også fra Sukkerspinn.

    SvarSlett
  6. er så fin å lese bloggen din hege stor klem mamma

    SvarSlett
  7. flott blogg klem mamma

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med 2 års blogg dag snart:) Blir lett med på denne trekningen:) Fast følger jeg:) Med hilsen fra Huldras-Lune ;)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med 2 år som blogger, tror det nærmer seg 1,5 år siden jeg fant bloggen din første gang - og har fulgt deg siden. Alltid moro med giveaway's - jeg er med :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  10. Hei på deg, gratulerer med 2 års dag!! Alltid spennende å se bilder og lese hva du har på hjertet! Du er kjempeflink :) Stor klem fra Stine

    SvarSlett
  11. Hei Hege :)
    Er titt og ofte innom bloggen din, og er alltid så koselig å lese om hva som skjer i de dype skoger, og ikke minst se bilder av ungene! Håper vi snart sees :)
    Varme klemmer fra Kari-Ann

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)