torsdag 28. oktober 2010

Shopping i Oslo..

Da er jeg på kurs i Oslo. Selve kurset er ikke akkurat super spennende, så det er bare å glede seg til i morgen.. Hehe, neida det går greit og i morgen vet jeg jo at jeg skal hjem etterpå og jeg gleder meg skikkelig til å se de hjemme igjen. Rart med det, selvom man bare er borte en dag.. Mannen har sendt meg flere bilder av ungene i dag og verdens søteste lydmelding fra ungene. Det rørte et litt slitent mammahjerte!! Mannen møter meg halvveis på hjemveien i morgen og vi tar en tur på kino. Det gleder jeg meg til. Tror kanskje vi skal se Facebook filmen. Mamma skal ha ungene. Hun har nesten hatt de hver dag denne uken!! Christian sov der i natt og det hadde gått veldig fint. Tror de har kosa seg masse :)



Etter kurset var ferdig i dag har kollegaen min og jeg ruslet rundt på Byporten. Masse fint rundt i butikkene nå! Vi har fått handlet litt julegaver og diverse. Da vi var ferdige spiste vi middag på Egon. Veldig godt :) Nå kaller snart sengen, det har vært en laaang dag og jeg har lyst til å sove. ;) Neste uke er full av program, så greit å slappe av mens man kan..

Drøm søtt, god natt!

1 kommentar:

  1. Ja, bort bra men hjemme best :))
    Ha en fortsatt fin helg.

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)