tirsdag 26. oktober 2010

GIVEAWAY!

Husk å melde dere på i min giveaway- det kan du gjøre i DETTE innlegget. Om du ikke vil ha gaven selv, kan det kanskje være noe andre du kjenner som liker tingene :) Minner også om at det følger med en liten overraskelse som støtter kampen for brystkreft.


Etterpå skal mannen og jeg avgårde på blodanalyse. Veldig spent på det og hva resultatet viser! Mamma skal hente ungene i barnehagen og ha de til vi kommer hjem. I morgen skal Christian overnatte hos henne siden jeg skal på kurs på torsdag og Christian har fri. :) Det er første gangen han skal overnatte der, så jeg er spent på det. Victoria har jo sovet der maaange ganger.

Husk i morgen er det trekning, folkens! Meld dere på :) 

3 kommentarer:

  1. tjohoy. jeg skal ha noe fra Pomp de LUx.. kom på at jeg kan jo kanskje bare kjøpe det av deg?

    send meg pip da...

    ramboline97@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei på deg, blodanalyse? Hmmm hadde ikke hørt om det jeg, men måtte sjekke opp litt nå :) Håper dere er fornøyd med resultatene ! Klem fra Stine

    SvarSlett
  3. Det er veldig spennende, Stine! Kan anbefales :)

    Vi syns det var moro å se resultatene, så nå vet vi hva vi har å forholde oss til og hvilke endringer vi må gjøre :)

    Klem tilbake!

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)