onsdag 13. oktober 2010

En salig blanding..

Innleggene blir ganske sjeldne nå merker jeg.. Ikke meningen det. I dag kommer det ett som har en blanding av det beste. En liten oppdatering fra oss rett og slett. Kommer sterkere tilbake :) Det er litt for mye som skjer for tiden, på alle fronter. Så jeg må prøve å være sterk og holde hode over vann, selvom det ikke alltid er like enkelt. Men det ordner seg for snille jenter, gjør det ikke?? ;)

I morgen har jeg fri og det gleder jeg meg til.. Jeg skal til frisøren med Christian og på kvelden skal jeg ha Pompdelux arrangement hos en av mammaene i barnehagen, gleder meg :) I dag har vi vært hos mamma på middag. Ungene fikk hamburger og vi fikk spekemat med tilbehør! Nam, nam! Det er noe av det beste vi kan få. Kjempe godt :)

Sist uke var mannen og jeg på Ikea, vi handlet innredning til vaskerommet og det ble sååå bra!! Kjempe kjekt å få alt skjult og ikke minst litt mer støvfritt. Vi kjøpte også en kommode og hyller til rommet til Christian. Det ble også veldig bra. Vi kjøpte også med en hylle til kontoret og det var godt å få litt mer hylle plass. Må bare få litt orden først. Jeg skal ta noen bilder, bare jeg kommer i havn med all ryddingen. Hm, skjer det noen gang tro?? Ikke alltid en god egenskap å være perfeksjonist!


Jeg elsker stjerner. Har vært en stor fan av Gant lenge og alle deres stjernemønster på interiør. Jeg har bl. a hatt mange puter til sofaen fra dem. Her for en stund siden fant jeg et pledd i en lokal interiørbutikk. Stort pledd med masse stjerner, den måtte jeg jo ha. Halv pris var det også, det var et norskt merke. Husker ikke hva det het. Og når vi var på Ikea nå, så oppdaget jeg at de også har funnet stjernene. Hehe! Det var stjerne på servietter, bokser og annet tilbehør. Sånt liker vi :) Så jeg kjøpte meg servietter i blått med sølvstjerner og hvitt med sølvstjerner, og to glass krukker med med stjerner.


For noen uker siden oppdaget jeg noen skjønne vimpler på en eller annen blogg. De var fra Guttemamma og jeg måtte bestille noen sånne. Det ble en til hver av ungene og så ble det til lille fadderbarnet mitt J som elsker Hello Kitty. De var utrolig fine og de kom i posten kort tid etter jeg bestilte. Super service! Ta en titt og bli fristet :)

Når vi var hos mamma i dag, så tok vi med oss alle de gamle skoledagbøkene og dagbøkene mine. De skal jeg kose meg med i kveld. Kjempe gøy (og litt flaut) å lese de. Hehe! Det er bl.a fra den tiden jeg svermet rundt mannen og alt var nytt og spennende. Gleder meg! Moro å ta vare på sånne ting syns jeg!

Til vi sees igjen; noen huskeregler:

Seks veier til et godt liv:
Å høre det positive som blir sagt - fremfor det negative.
Legg merke til det som blir gjort - i stedet for det som ikke gjøres.
Husk de gode stundene - ikke lagre det onde.
 Gi omsorg - ikke bare forvent å få.
 Le av bagateller - ikke gremme seg over dem.
Få frem det beste i hverandre.
Livet er kort - gledene kan være mange!!

1 kommentar:

  1. Hei hopp♥

    akkurat det samme kjøpte jeg.. gleder meg til
    å sette det opp.. guuuud det skal bli deilig..
    men vårt vaskerom er vel på ca 2 kvm ( det virker sånn... ) men alt hjelper..

    send et pip om du finner den perfekte
    fredagsretten!!

    God helg.. .stor klem..
    lurer på om jeg vil har klesparty jeg....
    ♥♥♥

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)