lørdag 9. oktober 2010

Nære bånd

Det går så tregt med oppdateringer for tiden, dagene går i ett og det er så mye å gjøre. To jobber, Pompdelux, blitt leder i FAU bl.a Da går tiden kan man si!! Men jeg tenker hele tiden på innlegg jeg skulle hatt. Så her kommer det ett.. Sist uke var vi jo hos mamma på kveldsmat og mormor var også der. Ungene storkoser seg med henne. Når vi skulle se på den nye tv`n til mamma og Det regner kjøttboller, så satte Christian seg ved siden av mormor og holdt henne i hånda. Det tror jeg var kos for dem begge. Jeg vet at mormor setter uendelig stor pris på dem og hun synes det er veldig stas når de kommer på besøk.

Mamma sine orkidèer har enormt med blomster!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)