lørdag 16. oktober 2010

En herlig lørdag..

I dag har mamma, mormor, ungene og jeg tatt turen til Gol. Det var så flott å kjøre oppover Hallingdal i det fine været. Vi skulle på Husfliden å kjøpe bunad til Christian og få sydd ut Victoria sin. De kommer til å bli sååå fine :) Victoria sin bunad er kjempe fin og nå sys den ut maks. Etter det kommer mamma til å kjøpe en maken en som hun har, mamma sin kommer jeg til å overta og så lar vi bare min bunad være som den er og så får Victoria den når hun skal konfirmeres :)





 På Gol fant vi mange fine butikker med interiør og klær. Bl.a en butikk med Moods klær og tilbehør, UGGS o.l. Ble kjøpt noen julegaver der.. De hadde også en Michael Kors veske som jeg falt pladask for i Tønsberg i sommer og som jeg fant ut at nå måtte jeg bare ha den. Og den ble min med litt kvinnelist ovenfor mannen og mormor ;) Den kosta ganske mye men.. Den er i svart skinn med noen sølv detaljer, akkurat hva som manglet i veskesamlingen min. Jeg fant også en liten svart veske i en annen butikk med stjerner på. Jeg har jo fortalt om min forkjærlighet til stjerner for et par innlegg siden :) Der jeg kjøpte stjernevesken hadde de også barneklær, mye NameIt og ChillNorway. Jeg digger jo ChillNorway kjolene og de andre klærne de har. Fant en mørkeblå kjole til Victoria, den tror jeg vi setter på ønskelisten til jul i år. Hun synes den var kjempe fin selv. De hadde også en mørkeblå tunika med søte detaljer, den får hun av mormor til jul. Det er veldig greit å ha med seg noen som kan handle litt julegaver også :)







Nå er det sengetid for de søte små. Mannen er på vei hjem fra jakt og vi skal se "Skal vi danse" og finne på noe godt å spise til kvelds :) Ha en super lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)