torsdag 31. desember 2009

GODT NYTT ÅR!!

Feiringen her foregår i grunn ganske stille.. Mannen og jeg skal kose oss med kalkunfilet og fruktsalat. Vi har akkurat hatt mamma, stefar, mormor og svigers på kaffe og kake. Det var veldig koselig. Så går vi hvert til vårt og blir sittende i hvert vårt hus og spise middag, det er jo egentlig veldig stusselig syns jeg. Men det får bli sånn i år, kanskje vi gjør noe mer sosialt neste år.


Ungene har fått et par smågaver i julestrømpene og vi har skutt opp noen få raketter. Ute hadde vi også pyntet med fakler og lykter, det er så fint syns jeg :)










Tusen takk til dere som kikker innom bloggen min, det setter jeg utrolig stor pris på! Håper dere fortsetter og kikke innom. Jeg ønsker dere et riktig godt nytt år. Måtte 2010 blir et år hvor drømmer og ønsker går i oppfyllelse. Måtte det bli et år med mye latter og glede. Et år med nestekjærlighet og mange varme gode klemmer! Husk å ta vare på deg selv og gjør ting som gleder deg også!


GODT NYTTÅR!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)