fredag 4. desember 2009

Bilder..

Jeg er jo så glad i å ta bilder, spesielt av naturen, Her om dagen var det utrolig flott og jeg så mange motiver. Men glemte så klart å ta med kamera mitt. Tok noen før jeg reiste da, det er tatt i døra på vaskerommet :)





Hver måned lager jeg kalender i microsoft publisher programmet (bruker det til veldig mye egentlig)som jeg henger på kjøleskapet. Den er med litt store ruter sånn at vi kan skrive inn hva som skjer og som vi må huske på. Ting som kommer på etterhvert skriver vi bare på for hånd.  For jeg er håpløs til å huske, så den er kjempe kjekk altså!! Her er den jeg har laget for desember;




Lurer på om jeg skal skrive ønskeliste eller ikke til jul..? Ønsker oss storsett penger for vi har lyst på litt ting til huset sånn som tv, badekar, dusjvegger og vedovn. Det er jo ting som koster en del, så da hadde det vært fint med litt bidrag til det. Jeg syns det er så mye enklere å gå og plukke ut ting selv når jeg er på shopping. Mest fordi jeg har min smak og min stil og jeg liker å bestemme selv.. Ja, så er jeg vel litt sær kanskje da! Men sånn er jeg, take it or leave it ;)


1 kommentar:

  1. Å, nesten sånne kalendersider laget jeg for noen år siden også, eller i alle fall noe lignende. Har rett og slett glemt det - men det tror jeg virkelig jeg skal begynne med igjen :)
    Ellers så var bildene dine helg nydelige!
    Jeg har også ønsker om flere sånne dyre gaver til jul, men har sagt fra at tilskudd til dem velkomment i stedet for rimeligere gaver vi ikke har behov for.

    Ha en riktig koselig førjulstid.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)