torsdag 3. desember 2009

Høyt elsket..Og en julekalender :)

Min gamle julekalender er tatt i bruk til ungene i år. Den har mamma brodert til meg :) Og det er gøy at den fremdeles er like fin. Christian og Victoria får åpne pakker annenhver dag. Ikke så lett å finne på saker til en liten gutt, men storesøster har jeg funnet masse til. Bestemor har også vært nede med sjokoladekalendere til dem, så det er de veldig fornøyd med :)


Litt tung kalender gitt.. *hihi*


----'-----'----'----'----'----'

I dag da jeg kom til damen jeg skulle ordne neglene mine hos, lå det en innpakket blomsterbukett i en stol. "Den er til deg" sier hun. "Hæ?" sier jeg. "Ja, mannen din var innom her i stad og la den igjen til deg" Det var en nydelig rosebukett!!  Sukk!! Søte, gode, snille omtenksomme mannen min! Tusen takk :) Elsker deg over alt i hele vide verden <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)