onsdag 2. desember 2009

7 slag eller noe sånt..

Jeg er ikke sånn super fan av alle disse småkakene til jul. De blir ikke spist opp uansett her i huset. Derfor har ikke jeg hatt noen tradisjon med å bake så veldig mange kaker. Jeg har pleid å lage pepperkaker og peppekakehus med Victoria og det har jeg tenkt å fortsette med. Ellers har mamma og jeg bakt Sarah Bernard. De er super gode!! Men i år har mamma virkelig fått bakeånden over seg, snille hun har bakt krumkaker, kransekake, fingerkremkjeks og Sarah Bernard til meg :) Mannen elsker krumkaker og kransekake, så han er veldig fornøyd og jeg har fått et lite utvalg og tilby julens gjester. Til helga blir det pepperkakebaking og så tenkte jeg kanskje jeg skulle prøve meg på ristopper, det er vel passe vanskelighetsgrad for meg :)

I ettermiddag var Victoria og jeg nede hos mamma og skulle hjelpe henne med å lage krumkaker og fingerkremkjeks. Victoria var vel lei etter tre kaker tror jeg.. *hihi*



Mormor følger med at bakingen går riktig for seg :)


Victoria legger krumkakene på rist for mimmi, men var mest moro å spise dem..


Fingerkremkjeks i ovnen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)