mandag 14. desember 2009

Winterwonderland :)

Nå ligger snøen så fint ute her og jeg håper det holder seg på noen minusgrader en stund til sånn at vi får hatt den hvitt og fint til jul.
Det nærmer seg fort nå og de fleste gavene er pakket inn, gjenstår noen få. På onsdag skal jeg være med svigermor på bytur, regner med jeg får gjort unna resten da. Neste uke skal jeg være med pappa`s kjæreste som shoppingassisten, midt i blinken for meg :)

Jeg/vi har vel egentlig en ganske enkel ønskeliste i år og det er penger, det er flere ting vi har lyst på til huset. Vi har funnet ut at vi bør ha en vedovn i stua, varmepumpa sliter litt når det er på det kaldeste. Så tror vi må koste på oss en ovn, vi har jo fri tilgang til ved omtrent rett utenfor huset så!

Av småting, så har jeg ønsket meg noen bøker i år bl.a boken til prinsessen og Hennie Interiør, noen filmer er det jo også alltid på listen.. The Proposal, The Hangover, Anywhere but home, Brothers & Sisters alle sesongene og Lipstick Jungle sesong 1 bl.a..

Ellers ble vi påkjørt bakfra mens vi stod stille å ventet på klar veibane for å svinge inn til kroa til stefaren min. Så bilen er nå til oppretting. Får bare håpe det ikke tar allverdens med tid.. Man er jo litt avhengig av bil når man har to som skal i barnehagen. Christian var heldigvis ikke med i bilen og det gikk fint med både mannen og Victoria. Jeg merket det fort i både nakke og rygg, men det går greit. Jeg har vært hos legen i dag og fått Ibux på resept. I tillegg har jeg fått øyekatarr og det kunne jeg godt vært foruten. Veldig plagsomt!! Får håpe det går fort over :)

1 kommentar:

  1. God bedring, håper du ikke vil slite med etterskader fremover.
    Ser av bildet ditt at det er mere snø hos deg enn her ved kysten, hadde vært fint med litt mere her og.
    Ellers så har vi også stort sett samme ønsker som dere, penger som tilskudd til alle de store tingene vi ønsker oss. Smart :)

    Ønsker deg en god og fredlig jul.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)