torsdag 17. desember 2009

I boks..


De aller, aller fleste gavene er nå klare :) Jeg har begynt så smått og bli kvitt noen av de. En uke går fort og vips på denne tiden neste uke, så er juleaften snart over! Rart å tenke på.. Eller forresten det tenker vi ikke på nå. Nå gleder vi oss over uken som kommer :) I går var jeg med svigermor på handletur, og da fikk jeg gjort unna resten av gavene. Har en igjen. Den og litt annet småttri regner jeg med at jeg ordner på mandag. Da skal jeg være shoppingassistent for pappa`s kjæreste :) I morgen har mamma bursdag, så da skal vi jentene dit og feire i damelag. Det blir koselig. Men først er det pepperkaker og gløgg i barnehagen. I kveld hadde vi juleavslutning for koret Victoria er med i, det var først en liten opptreden så kaffe og kaker. Besteforeldre var også velkomne. Så mamma, svigermor og min mormor var med. De koste seg veldig tror jeg. Det er kjempe moro å se Victoria, jeg blir like rørt hver gang..!

Nå er det kveldsmat og Bones :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)