onsdag 9. desember 2009

I have a dream..

Jeg jobber jo til vanlig som regnskapsfører og går med en liten drøm om interiørbutikk.. Men hva skjer når de to plutselig lar seg kombinere, jo regnskapsfører for en interiørbutikk. Det hadde virkelig vært midt i blinken. I stad kikket jeg litt på nettbutikken til min favorittbutikk i Tønsberg, Sofies Villa. Siden mamma og stefar er i Tønsberg, tenkte jeg kanskje hun kunne få tatt en liten handletur for meg :) Så oppdaget jeg at Sofies Villa hadde fått en blogg og da måtte jeg jo inn der å kikke og det første som slo i mot meg, ja kan dere gjette hva det var?? De søker etter regnskapsmedarbeider tre dager i uka!!! Åååå, gjett om jeg har lyst på den jobben...! Det er bare mildt sagt! Vi hadde mulighet for noen år siden å flytte nedover på den kanten der, men grep dessverre ikke den. Jeg angrer jo på det innimellom, for jeg skulle virkelig ønske vi hadde flytta litt på oss før vi slo oss til ro her. Men jeg ser egentlig ikke for meg at jeg skal bo her i evigheter heller, da tror jeg at jeg går på veggen. Jeg føler nesten at jeg blir kvalt i blandt, jeg ønsker å ha flere muligheter rundt meg.. Men sånn er det nå en gang ikke nå!


Bildet er lånt fra Sofies Villa

2 kommentarer:

  1. Ønsker et hus langtinne i de dype skoger;-))
    Ny blogg for meg;-))

    SvarSlett
  2. Velkommen skal du være :)

    Koselig om du vil følge med :)

    Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)