mandag 21. desember 2009

Førjulskos..

I dag har jeg vært på bytur med pappa sin kjæreste. Det var kjempe koselig. Jeg har for det meste vært shoppingassistent. Vi fant masse fint.. Pappa hadde sendt med penger til å finne noe til Christian og Victoria og det var jo enkelt når man kunne plukke fra øverste hylle ;) Det er en ganske ny barnebutikk i by`n og de har sååå mye fint, Peak Performance, Cupcake, ChillNorway, Phister & Philina bl.a Så det var ikke så vanskelig å finne noe fint til Victoria der.. Fant også litt til Christian, men skulle vel få litt penger tror jeg så kan jeg handle når det blir salgt eller det kommer litt nye vårvarer :) Snille R spanderte flere ting på meg, det var en kjempe fin dag. Håper vi kan gjenta det :)


2 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for hjelpen, og at du tok deg tid til å være med meg:-) Syntes det var kjempekoselig, håper du ikke ble for sliten.
    Håper også vi kan ta en tur siden!?!..
    Klem fra Randi

    SvarSlett
  2. Ja, det vil jeg veldig gjerne!! Det var kjempe koselig, tusen takk for at du ville ha meg med :)

    Klem

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)