onsdag 30. desember 2009

Årets julegave..

eller julegave og julegave. Jo, det kan vel kalles det. Vi har kjøpt oss ny bil *hurra* Jeg er superfornøyd og jeg syns den er kjempe fiiiin :) Vi skal hente den etterpå og jeg gleder meg sånn! Snille pappa har lagt ut for oss så lenge, så derfor får vi hentet den i dag. For noen dager siden var vi og tømte den andre bilen og jeg syns det var ganske vemodig egentlig. Vi har hatt den i 5år og selv om jeg har ønsket meg ny bil lenge, så er det noe med det at man vet hva man har, men ikke hva man får!! Men jeg er veldig, veldig glad for den nye fine bilen :)



På mandag var mamma og stefar her på frokost  og så var vi på middag hos pappa. Søsterene mine skal hjem igjen i dag og det er alltid koselig å være sammen med dem. Bare syns vi får så liten tid sammen! Hun eldste av dem, er den jeg føler jeg har best kontakt med. Men det kommer sikkert av at hun var mye med meg før de flyttet da hun var 5år. Vi bodde sammen den første tiden og jeg passet henne ganske ofte, det var stor stas å ha med lillesøster :) I går var vi og kikka på bilen igjen. Så dro vi og byttet noen julegaver. Det var jo salg over alt, så jeg skulle gjerne hatt noen timer for meg selv der gitt. Men med to barn og mann på slep, var ikke shopping den smarteste tingen *hihi* Etterpå var vi på middag hos et vennepar. Jeg synes vi treffes altfor sjelden. Før var vi ofte sammen, men nå går dagene og ukene. Det er så synd syns jeg. For meg er tid med venner og familie utrolig viktig. Og jeg ser ikke på det som noe plikløp, sånn som jeg tror mange gjør. Hvertfall tid med familien. Der har jeg vært veldig heldig, familien har stått i sentrum fra jeg var liten og det gjør det den dag i dag. Mormor har jo bodd i samme hus som oss i alle år og farmor og farfar var vi stortsett på besøk til hver søndag. Mye kontakt med søskenbarn har jeg hatt under hele oppveksten, men den har dabbet av den også. Alle er så opptatt med sitt.. Bare vi som ikke har så mye på tapetet! Må være rare vi tror jeg..


I dag er det så nydelig ute. Skulle ønske jeg klarte å ta bilder som gjenspeilet den flotte naturen, men det får jeg ikke til. Burde kanskje få meg nytt kamera og ta ferdig fotokurset vi fikk av pappa og kjæresten, kanskje det kunne hjulpet!




Gledelig jul! 

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine et godt nytt år, og gratulerer med ny bil :)
    Gleder meg til å følge bloggen din videre i 2010!

    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :)

    Riktig godt nytt år til dere også!

    Kjempe glad for at du følger med videre :)

    Klem

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)