onsdag 23. desember 2009

Dagen før dagen..

Nå står juletre klart til å pyntes. Bordet er nesten ferdig dekket. I morgen er det altså juleaften og jeg syns den kom fryktelig fort i år også ;) Jeg tror jeg er sånn noenlunde klar. Surkålen skal lages etterpå. Eneste jeg stresser litt med nå, er hvor nissen gjorde av klærne sine i fjor. Jeg finner de ikke igjen!! Vi skal ut å se på bil senere i dag, så vi får kjøre innom flere steder og se om vi kan få tak i nye nisseklær.

Bilen vår vrakes etter vi ble påkjørt for et par uker siden, så nå er vi på leting etter ny. Det er bare det å finne akkurat den vi vil ha.. Vi får igjen helt greit for den vi hadde og så skal snille pappa`n min hjelpe til litt. Det er godt vi har Finn.no, for den siden brukes ganske jevnt om dagen *hihi*

På lørdag var vi til Ski og så på bil og da var vi innom Vinterbro på vei hjem. Overraskelsen var stor da jeg oppdaget Home&Cottage ved siden av senteret.. Der fikk mor litt tid for seg selv og jeg fant jo som vanlig kjempe mye fint!! Men jeg kjøpte meg bare en krok til å ha kjøkkenhåndkle på.


I en reklamekatalog fra Nille fant jeg en morsom måte å brette serviettene på, så jeg måtte jo prøve det. Ikke var det så veldig vanskelig heller. Selv jeg fikk det til ;) Syns det ble veldig fint jeg.


Ha en kjempe fin dagen før dagen! Prøv å slapp av litt også..

Vi sees :)

1 kommentar:

  1. Jeg er nesten også ferdig, har ikke dekket bord og har litt småting igjen. Vil få ønske deg og din familie en god og fredelig jul :)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)