lørdag 26. desember 2009

Romjul..

I dag har jeg brukt noen timer på å rydde og vaske. Godt å ikke ha så mange planene over seg. Jeg har enda ikke fått sett så mye på gavene, får ta det i kveld tenker jeg :) Det var så mye fint altså. Ungene fikk fine klær, leker og litt penger. Mannen og jeg fikk mest penger, 12 000kr! Ellers fikk jeg noen gavekort, skjerf og bøker bl.a Hennie Interiør og Ketsjup er ålreit. Vi hadde jo litt forskjellig vi skulle bruke pengene til, ønsker oss badekar, vedovn og ny tv. Men ser ut til at de går til bil og det er jo for så vidt greit. Det er jo bare noen måneder til bursdagene våres, så kan vi jo ønske oss penger da også *hihi*

I går var pappa og kjæresten her med unger, det var veldig koselig. Jeg hadde lagt kalkun og så stjal jeg en hjemmelaget karamellpudding fra kroa til stefaren min, hehe! Kjempe godt :) Det er moro å lage i stand til besøk syns jeg. Det er så koselig når noen kommer. Vi har ingen planer resten av jula og jeg synes det er litt stusselig. Vi har ingen tradisjoner resten av jula lenger og det syns jeg er trist. For meg er familie veldig viktig og jeg er glad i å være sammen med dem, men jeg syns alle er så opptatt hele tida. Sad, but true..

Etterpå skal vi til svigers på middag. Det passet veldig godt å få maten servert i dag syns jeg :) Nå har jeg lagt Christian, så jeg får fortsette min huslige sysler. Klær skal vaskes, henges opp og strykes. Greit å få det gjort også. Klesvasken tar seg ikke akkurat noen juleferie!

Her kommer noen bilder fra årets julefeiring:


Noen pakker!



Årets julebord!



Stor kos til nissefar :)



Christian også :)



Pakker åpnes, spennende!!



Endelig fikk Christian sånn stol og!



Gravemaskin var jo midt i blinken!!



Victoria fikk Hello Kitty telt og pc, supert!




1. dags besøket :)



Litt snø som har kommet, 30-35cm i natt!


Ha en fortsatt fin jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)