søndag 29. november 2009

Advent..

Helgen har som sagt vært full av planer. Mannen og jeg dro til Tønsberg på fredag og det var utrolig deilig. Vi slappet av, handlet litt julegaver og var ute og spiste, alle måltidene faktisk. Hehe! Det var virkelig godt å ha en dag for seg selv, men merker at jeg skulle nok gjerne hatt noen dager til. Kan hende det hadde hjulpet meg litt mer..


I dag har vi først vært i kirken og fått 4års boken. Victoria var vel den eneste som gikk helt alene frem og hente boken hos presten, så jeg var ganske stolt over det. Hun hadde også nesten alle fadderene sine tilstede, det satte vi også veldig stor pris på :) Etter på var det en liten opptredene med koret på en julemesse og Victoria var utrolig flink! Tårene presset litt på mor da gitt.. Jeg syns hun var helt fantastisk!!





Ellers har vi rukket å få frem litt julesaker. Endelig har jeg julegardiner!! JIPPI! Etter 11 år i eget bo, fikk jeg altså julegardiner :) Har tatt frem litt julepynt, men ikke så mye. Får det ta litt etter litt.. Uansett så er det i desember det er jul for meg. Pynter litt hele måneden. Men når januar viser seg, så er det bort med alt sammen. Her finner du ikke julepynt så lenge over nyttår! Hvertfall ikke frem til 20. dag jul..







Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.

Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
Inger Hagerup


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)