onsdag 18. november 2009

Designed by Me :)

Flere av møblene vi har er laget av en lokal møbelsnekker. Siste nytt i huset er en tv-benk, tegnet av meg :) Jeg ble kjempe fornøyd med den! Vi skulle få den i julegave av snille pappa`n min. Så nå mangler vi bare en LITT større tv.. Tenkte kanskje vi skulle få tak i en etter jul. Kan jo hende nissen er snill :P

Tv-benken


Store tv`n vår.. NOT!


Snille tremenningen min i USA har handlet litt for meg igjen.. Denne gangen har hun handlet på Janie&Jack. En nydelig brun fløyelskjole og veske!







Nå er mannen på fagseminar på Storefjell, så jeg har fått mamma på overnattingsbesøk.. Sånn er det når man er 30år og ikke tørr sove alene :P

1 kommentar:

  1. Koselig tv-møbel, så flink du er. Riktig imponerende :)
    Kjolen er kjempsøt, hadde jentene mine bare vært noen år yngre (nå 14 og 17), de har jo vært der og hatt flotte kjoler de også :)
    Skjønner hva du mener med at du ikke tør sove alene. Vi bodde langt til skogs tidligere, ikke noe problem for meg å sove alene, men mine venninner kunne ikke skjønne meg :)
    Ha en riktig god natt.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)