onsdag 25. november 2009

Mer forberedelser..

Nå kommer det nok til å dreie seg noe om jul fremover. Til helga er det jo allerede 1. søndag i advent! Gud, som tiden flyr.. Snart er vi inne i 2010 og når våren nærmer seg har jeg plutselig en 2 åring og en 5 åring!!!

I går fikk jeg tak i julegardiner, det jeg ønsket meg mest var helt enkle røde gardiner og som jeg kanskje slapp å gjøre så mye med selv. Jeg kikket litt der mamma hadde tatt med prøve fra, men fant ikke noe sånt WOW. Men i by`n er det både Hansen & Dysvik, Princess og KID, så jeg ville se der først. Turen gikk til Hansen & Dysvik og der fant jeg fine røde gardiner akkurat sånn jeg ville ha :) Ble ikke til at jeg leita noe mer da.. Gleder meg til å henge de opp!

Fredag drar mannen og jeg til Tønsberg! Det ser jeg virkelig frem til. Vi leverer ungene i barnehagen og så skal bestemor og mimmi hente hver sin unge. Vi kommer hjem allerede på lørdag, for på søndag skal Victoria få 4 års boken i kirka og etterpå skal koret hun er med i opptre et sted hvor det er julemesse. Etter det skal vi på et tredje sted og være med på julegrantenning! En helg full av planer med andre ord :)

Årets julekort er også i hus og jeg er såå fornøyd med de altså!! Skal legge de ut her bare jeg får sendt de ut, kan jo ikke røpe sånne overraskelser *hihi*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)