søndag 15. november 2009

Crazy days..

I går var Victoria med mamma og stefar på Biri og så på travkjøring. Hesten deres ble nr. 2, så Victoria syns det var kjempe stas!! Hun lå hos mamma til i dag og hun hadde sagt i går at "jeg er så glad for at jeg skal få være så lenge hos dere, helt til i morgen" *smiler* Go`jenta mi! Mannen og jeg fikk rydda masse mens Christian hadde luren sin. Men enda er jeg nesten i sjokk over hvor mye vi har.. Mye av det tror jeg kommer til å ende på loppemarked. En del pynteting som ikke går helt overens med min smak nå, og som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Samtidig er jeg litt redd for at jeg skal angre på det da, men skal jeg holde på sånn kommer jeg jo aldri til å bli kvitt noe.. For ikke å snakke om barneklær, jeg har 8 Ikea bokser (på 45 liter) og jeg skulle gjerne ha fått solgt noe av det. Men ingen som er interesserte. Orker ikke legge ut ett og ett plagg på finn.no heller. Det hadde vært lettere om noen kom og så klærne "live" . Når vi skal gå i gang med oppussing av roterommene, må jeg bare kvitte meg med alt det som er overflødig..

Christian koser seg med litt lørdagsgodt


I dag har vi vært på lagersalg i Drammen og folk er GALE!!! De fylte opp poser i hauger og lass, før de stilte seg i et hjørne og sorterte ut hva de skulle ha.. Jeg var der akkurat når det åpnet og måtte stå i kø for å komme inn, hørte om folk som hadde stått siden 10. Neste gang må jeg tok ha med meg en medsammensvoren, så vi kan finne flere godbiter. Det var mye fint der, men det begrenser seg jo hva jeg klarer å bære alene. De mer erfarne hadde med seg blå Ikea bagger.  Jeg ble vel stående godt og vel en time for å få betalt og armene mine verker i kveld.. Her er dagens fangst;

Skjorte, genser, jakke og sko til Victoria


Lyseblå håndkle og klut til Christian, hvit klut til Victoria


Puter og pledd til mor


Etter salget spiste vi med pappa og kjæresten på McDonalds, pappa spanderte. Mens vi satt der fant vi at vi kanskje skulle tatt en kinotur og da foreslo pappa og R at de kunne ta med seg Christian så vi kunne ta med Victoria på kino. Det gjorde vi og hun storkoste seg. Det var første kinoturen hennes og hun satt som et tent lys hele filmen. Vi så Julenatt i Blåfjell, veldig koselig film! Se traileren HER.





I morgen er det duket for Sandvikatur med bestevenninnen min, så da er det bare å finne frem shoppingskoene igjen! Hehe..

2 kommentarer:

  1. Heisann, nå har jeg hittet hit til de dype skoger, det var jammen ikke lett. ;)

    Så søte unger og flotte bilder.

    Visst er det vanskelig det med barnetøy, hvorfor ikke gi det videre til noen bekjent som trenger dem? Kanskje noen foreldere i barnehagen som trenger ekstra? Eller ordne klæsbytterdag i b-hagen?
    Eller så hyr du et bord på en marked en dag. Da blir du sikkert av med en del. Jeg forstår at du gjerne hadde fått inn én krone eller to hvis du har så mye klær som fortsatt er ok. Jeg kjenner ingen som har hatt held med salg av bruktklær på Finn.

    Lykke til, jeg kommer tilbake en annen dag.
    Emma

    SvarSlett
  2. Takk for at du stakk innom Emma! Velkomme tilbake når som helst :)

    Det er visst ei som samler inn klær her i bygda for å sende til Litauen, så jeg tror jeg skal avse noe av klærne dit. Hun tar også i mot leker og sko, så da kan jeg bli kvitt litt av det også :)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)