mandag 23. november 2009

Juleforberedelser

Mamma var på bytur i dag og da hadde hun med seg en gardinprøve hjem til meg. Jeg har sååå lyst på julegardiner når jeg nå endelig har fått meg kjøkkenvinduer. Vet ikke hva jeg vil ha. Men vi har liftgardiner nå, så må sy noen med en borrelås bak bare for jeg vil ikke bytte oppheng. Så da får vi se hva vi får til :) Jeg skal avgårde i morgen og se noen flere forslag..





Ellers har jeg vært avgårde en tur i dag selv også, var jo tilbud på Jernia så jeg måtte handle Høyang Party kjelene. Det var 3 stykker for 1199 og de kjelene er supre!! I morgen er det duket for tannlege for min del, atter en gang. Vet ikke hva det er med tennene mine i år.. Har en mistanke om at det blir rotfylling av den ene tanna, den ser ikke ut til å bli noe bedre :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)