lørdag 2. januar 2010

Så var vi i gang..

med det nye året..

Mannen og jeg hadde en kjempe koselig nyttårsaften, selvom vi var alene. Mens jeg laget mat kom mannen pyntet og fin, det satte jeg kjempe stor pris på. Det var veldig fint gjort syns jeg! Vi koste oss med kalkun, rødvin og fruktsalat med vaniljesaus. Når klokka ble tolv glemte vi helt bort champisen i kjøleskapet, men men. Den kan vi vel ta en annen gang også!

Etter å ha lest bloggen til Emmeline om vår og Greengatesommer (vanvittig mye flott!!), kan jeg først som sist bare innrømme at jeg har lengtet etter våren siden i høst. Jeg GLEDER meg virkelig til snøen forsvinner, bare veier, grønn plen og ikke minst pluss grader :) Planleggingen av bursdager i april er jo også så smått i gang, men dere som kjenner meg hadde vel heller ikke regnet med noen annet vel ;) Datoen for ungene sin feiring er hvertfall spikret, det er vel det viktigste.. Enn så lenge får jeg prøve å nyte tiden vi har nå, selvom jeg ikke er så glad i vinteren. Går man hele tiden og lengter etter noe annet, får man aldri tid til å nyte det som er her og nå..




Vi prøvde oss på Ikeatur i dag, men snudde halvveis. Mange som skulle hjem fra fjellet i dag, så det var ganske lange køer. Tar det en annen dag vi, når hverdagen er tilbake igjen :)

1 kommentar:

  1. Hei, Hege! Takk for hyggelig bursdagshilsen:) ... selv om det er deilig med vår - for all del - nyter vi, enn så lenge, den herlige vinteren! Barna storkoser seg i akebakken og skiløypa hver dag!! Det er ikke hver vinter vi har vært velsignet med så mye snø;)

    Et riktig godt nytt år til deg og dine! Mange gode ønsker for det nye året!!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)