søndag 17. januar 2010

Så mye fint..

det er rundt omkring på bloggene som finnes. Skulle ønske jeg hadde vært litt mer bevandret i den verden da vi bygde. Jeg fant vel litt forskjellig tips rundt omkring på nettet(ikke blogger) og i alle interiørbladene som finnes. Men jeg følger liksom at det er noe som mangler. Uansett så er det jo små forandringer man kan gjøre med tilbehør og den slags, så jeg tror det blir det vi får gjøre her i første omgang. Det er vel litt tidlig å gjøre de store endringene etter å ha bodd her bare et år.

Jeg fikk boka Hennie Interiør til jul og den har utrolig mange fine bilder. Den er virkelig til inspirasjon. Vi har to rom igjen som skal pusses opp i den gamle delen og der skal jeg nok bruke noen ideèr fra den boka..



Ellers har nå Victoria fått omgangssyken. Veldig kjedelig.. Men hun er ved godt mot og jeg ser det er mye enklere med henne enn lillebror når dette står på. Han er heldigvis frisk og rask igjen. Nå er det full fart hele dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)