torsdag 7. januar 2010

Ahh, sukk..

I går fikk jeg vært på litt etterlengtet shopping og jeg var kjempe flink! Handlet ikke noe rusk og rask bare fordi det var billig. Jeg kjøpte noen bursdagsgaver, litt klær til Victoria og Christian, litt juleting og noen bøker. Den ene boka jeg kjøpte var denne her ;


Jeg syns ikke alltid det er like lett å finne noe å skrive i kort og her fikk jeg mange idèer. Ofte søker jeg må nettet, men det var jammen meg mye enklere å finne alt i en bok. Tror jeg skal bli fornøyd med den. Jeg kunne ha handlet mye mer. Men jeg ville som sagt ikke bare handle fordi det var billig. Dessuten blir man jo veldig fristet av alle vårnyhetene også. Det kommer så mange fine ting. Men nå skal jeg være flink å ikke handle all verden. Ungene har jo bursdag i april, så det er mange ting de evt kan ønske seg da. Leker tror jeg de har nok av for en stund nå.. Men vår/sommerklær og sko er ting de trenger. Kanskje det blir en sydentur til høsten så varer sommeren hvertfall bittelitt lengre. De skal ikke ha all verden av klær heller. En del kan brukes opp igjen fra i fjor, tror det er noe som passer i år også.

I dag koser jeg meg hjemme med lillemann. Vi fyrer i ovnen og ser barnetv. Det er jammen godt å være inne nå, men det er jo så flott ute. Bare synd det er så kaldt. -25 her i dag. Men det er jo ikke så ille det da, kunne vært verre.. Ikke minst passer det kjempe fint å tjuvstarte litt med planleggingen av bursdagsfeiringer. April er jo ikke såå langt unna, er det vel?? ;)

Ha en fornøylig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)