lørdag 30. januar 2010

Speedshopping..!

Nei, det er ikke kjøp av narkotika, men rett og slett shopping i full fart ;) Sånn blir det når man bråbestemmer seg for en liten handletur og tar med mann og barn etter jobb og barnehagen og tålmodigheten er aller størst! Men jeg hadde såå behov for å shoppe litt.. Så vi dro avgårde når vi hadde hentet ungene i barnehagen. Jeg fikk handlet og kikka litt i noen butikker.. Handlet noen gaver, så fikk ungene hver sin olabukse. Det er jo så mye fint vårnytt og nå, så man blir fristet av det! De hadde med seg litt penger fra julegavene som de skulle få bruke på lekebutikken. Christian fant seg en Lego lastebil og Victoria kjøpte seg en Barbie.. Egentlig hadde jeg tenkt vi skulle vært på Toys r`us, utvalget er jo en del større og billigere der.

Litt blomster måtte jeg også handle. Det er så koselig med friske blomster syns jeg og tulipaner minner meg om våren.. Den lengter jeg veldig etter :)


Jeg synes også Hortensiaene er kjempe fine, men synes de er litt vanskelig å få til. De små her fant jeg ut at jeg kunne prøve, håper bare fargen blir fin før jeg har klart å ta livet av de ;) 



Blomstene står i kjøkkenvindu ved vasken, så da kanskje jeg husker å vanne de ofte også. Vasken vår har jeg veldig aldri vist frem før tror jeg. Det er en Blanco vask, jeg er kjempe fornøyd med den. Det eneste er at jeg skulle ønske selve vasken var større. Vi har kran med dusj i og den blir litt voldsom til den lille vasken..


I går kikket jeg over klærne til ungene (igjen..) og det er MYE klær de har altså. Skulle ønske jeg hadde noen som kunne arve eller kjøpe litt av det. Det er jo så mye fint og enkelte ting ser man ikke at er brukt en gang. Jeg tror ikke de trenger all verden av klær mot sommeren. Man vet jo aldri hvordan den blir og jeg har tenkt å bruke opp igjen mest mulig fra i fjor. Det eneste de må ha er sandaler og sko, ellers tror jeg de kan klare seg stortsett med det de har. Klart et og annet tilskudd må nok til, men ingen mengder! Så hva de skal ønske seg til bursdagen sin lurer jeg fælt på.. Leker har de også en del av. Håper kanskje besteforeldrene kan spleise på huskestativ til dem, for i år for vi tro vi har fin og grønn plen :)

God lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)