tirsdag 5. januar 2010

SALG! SALG! SALG!


Nå er det salg over alt nesten og jeg som da er shoppoholiker har det ikke så bra for tiden : P I tillegg dumper det jo det kataloger fra H&M, Laredoute o.l i postkassen. Fristelsene er STORE!!! Men jeg har funnet ut at ungene har det meste. Jeg tror jeg kunne handlet noe nesten hver dag hele året.. Men det er best å la det være! Det de trenger etterhvert er bittelitt sommersklær og sko (jeg har jo skodilla, så Victoria har hatt 8-9 par på vår/sommer) Jeg syns det er mer moro å handlet i de litt dyrere butikkene når det er salg, for da blir det priser som går an for oss vanlig dødlige.. Jeg er jo glad i de litt dyrere og eksklusive tingene ;) og jeg liker å ha ting som ikke alle andre har. Ellers skulle jeg gjerne handlet til huset også. Tror jeg må ta meg en tur et eller annet sted snart, bare for å titte. Det kan jo hende det detter noe ned i handlekurven, men det kan vel ikke jeg noe for? ;)

Godt salg, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)