onsdag 27. januar 2010

Lysten på noe..

dukker stadig opp.. Jeg har lyst på ny tv(nei, den ble ikke prioritert pga plutselig bilbytte..)veranda, fine ting til huset, bilder rundt omkring som jeg føler mangler mange steder, nye møbler til veranda(håper den kommer til våren). I går var jeg en liten tur til Hadeland og det er jo så mye fint der. Interiørhuset deres er en stor inspirasjon. De hadde noen fine Lexington sengesett der som jeg ønsker meg.. Godt det snaaart er bursdagstid igjen *hihi*

ønsker meg sånn


eller sånn :)


(Foto fra Slettevoll og Plantasjen)


Det har vært en smule tørke her igjen, for i helga var det min og mannens tur til å bli syke!! Heldigvis var svigermor en knupp og stilte opp som barnevakt, så vi kunne bare konsentrere oss om å bli friske.. Det var ganske greit egentlig!

2 kommentarer:

  1. Ja det er mye å ønske seg ;)Alltid er det noe jeg ønsker meg, selv om jeg kanskje har det allerede så kan det være noe som er litt, bare littegranne finere ;)
    Synes det er viktig i dagens samfunn å fortsatt kunne ønske seg ting. Det kunne vært sånn at en hadde muligheten til å skaffe seg allting, uten å behøve å ønske seg det først. Når en ønsker seg noe, så blir gleder desto større når et ønske oppnås :))
    Ønsker deg en fin helg :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Kloke ord, Mette :)

    Tusen takk for at du kikker innom og tar deg tid til å skrive en hilsen hos meg :) Det syns jeg er kjempe koselig!!

    God helg til deg også!

    Klem

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)