tirsdag 12. januar 2010

Tiden flyr..

Det har vært en liten tørke her nå noen dager.. Lillebror har hatt omgangsyken siden torsdags ettermiddag og er enda ikke helt i form. Så det er fryktelig kjedelig.. Heldigvis har mannen vært supersnill og tatt seg mest av han. Jeg hater nå dette pågår! På lørdag var Victoria og jeg på juletrefest, svigers og pappa og kjæresten var også med. Mamma skulle også vært med, men hun var forkjøla og heller ikke i form. På søndag var Victoria i bursdag til en barnehagevenninne, de var bare 6 stykker men det tror jeg helt topp. De kosa seg hvertfall veldig. Etter vi hadde vært der, skulle koret hun er med i synge på menigheten sin juletrefest. Så dagene har suset forbi.
Godtripose hører med :)


Ballongleken var bedre med fingerene i ørene..

I går var jeg på en liten shoppingtur igjen. Nå er det så mye bra salg rundt omkring.. De har en barnebutikk, i den nærmeste by`n her, som er ganske nyåpnet og der har de Peak Performance og Chillnorway. Der hadde de begynt salg på fredag, så jeg så jo mitt håp til å få tak i litt Chillnorway på salg. Kjolene de hadde igjen var så klart for små, men jeg kjøpte en brun jakke og så er mamma nedover der nå og da skulle hun kjøpe buksa som hørte til. Hun hadde også handlet litt Peak til Victoria :) Jeg ser at det er neimen meg ikke så lurt å handle klær i julegave sånn helt tett oppunder jul, for to uker etterpå kan man jo få akkurat de samme klærne på halv pris og det er litt kjedelig syns jeg!! Skulle gjerne ha kikka litt mer rundt omkring nå, men det er ikke så lett å komme seg avgårde heller. Det er ikke så mange butikkene i umiddelbar nærhet her gitt..


Christian hadde morsom bukse fra Me&I i dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)