mandag 1. februar 2010

Ømhet, nærhet og omtanke

De siste dagene har jeg hatt følgende status på Facebook;
Livet er for kort til å våkne opp med savn og å være sint ♥ Så, elsk menneskene som behandler deg rettferdig ♥ Glem de som ikke gjør.. ♥ Tro på at alt som skjer har en mening.♥ Hvis du får en ny sjanse, grip den med begge hendene. Hvis det endrer livet ditt, tillat det. ♥ Ingen sa at livet ville være enkelt å leve, de bare lovte det skulle være verdt det..

Dette syns jeg er viktig og kloke ord. Vi har så lett for å glemme, vi er så oppslukt i oss selv. Det ser jeg eksempler på hele tiden nå om dagen. Det er også så veldig viktig å ta vare på hverandre. Spesielt i hverdagen. Jeg er en klemme-person og jeg liker nærkontakt og ømhet.. Og jeg er ikke redd for å vise det i andres åsyn. Altså jeg er ikke for klining og kyssing foran andre, men det å ta på hverandre og kanskje klemme litt ser jeg ikke problemet med.. Det viser jo bare at man bryr seg om hverandre og det er da vel ingenting galt i det?? Jeg holder gjerne mannen min i hånda jeg hvis vi er ute og går, enten i skogen eller i by`n. Selv etter snart 16år så hender det vi holder hverandre i hendene når vi har lagt oss om kvelden og det syns jeg er kjempe koselig! Noe av det flotteste jeg ser er når et eldre par går og leier. Håper jeg er så heldig å få oppleve det når jeg er 70-80 år. Jeg kan ikke fatte at det skal være så farlig å vise at man bryr seg om hverandre. Det kom jeg aldri til å forstå, hvorfor det er så vanskelig å vise følelser. Men jeg tror mange er oppdratt sånn, og det er synd for det skaper en del hemninger. Det er så godt å kunne slippe ut følelsene innimellom, enten det er på den ene eller andre måten!!

Lenge leve kjærligheten ♥


1 kommentar:

  1. Å så koselig innlegg. Kloke ord!
    Har dessverre ikke tid til mere enn å ønske deg en riktig god helg :)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)