fredag 5. februar 2010

Så var helgen her..

Etter jobb og barnehage i dag, koste vi oss ute med aking og skuterkjøring. Det er deilig når det ikke er så kaldt. Svigers kom også ned en tur, og svigermor fikk seg en luftetur på skuteren *hihi* Nå er det barne-tv og kveldsmat som står for tur.

I morgen skal mannen avgårde på skytestevne og jeg skal være med, altså ikke på skytestevne men det er litt shoppingmuligheter i nærheten og det har jeg tenkt å benytte meg av. Det skal bli godt med noen timer for seg selv. Etter mannen er ferdig har vi tenkt oss ut og spise og kanskje det blir en kinotur også. Det gleder jeg meg til :)

På søndag håper jeg på en utedag, satser på at været holder seg sånn. Det var så deilig å være ute i ettermiddag!

GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Å, det er kos med slike dager, når en kan kose seg ute i snøen. Godt at det har blitt mildere, ikke veldig ok å være ute og leke i snøen når det var på det kaldeste her.
    Kos dere videre i helgen :)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)