søndag 7. februar 2010

For en dag..

I går var jeg altså med mannen og mens han var på skyting, fikk jeg svidd av noen kroner på shopping.. Jeg fikk gjort noen supre kupp på 50% og 70% avslag, det ble også litt handling til full pris og jeg fikk unna både morsdagsgaver og noen bursdagsgaver! Jeg er veldig fornøyd med shoppingen ;) I tillegg hentet vi bildene fra fotografen og de er kjempe flotte!! Nå gleder jeg meg til å få rammet de inn og hengt de opp.. Etterpå var vi ute og spiste og på kino. Der så vi Did you hear about the Morgans?, det var en film midt i blinken for meg. Til og med mannen syns den var grei ;)

I dag startet vi med frokost hos stefaren min, så tok vi en tur på butikken for å kjøpe pølse og lompe. Deretter bar turen opp til svigers, så vi fikk bedt med svigermor ut i snøen. Da var det bare å få kledd seg for noen timer ute i solen. Det var veldig deilig.. Det ble aking, skuterkjøring og bål med pølsegrilling! Kjempe koselig.. Pappa rakk akkurat grillingen og etterpå ble ungene med på en liten skutertur. Victoria er helt hekta, hun vil kjøre mer og mer.







Takk for en deilig dag i solen :)

 

1 kommentar:

  1. Hei Hege, takk for koselig stund med pølsegrilling og aking, klem fra svigermor

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)