søndag 14. februar 2010

Trippeldag :)

I dag er det altså både morsdag, fastelavenssøndag og Valentines! Vi har hatt mamma og svigermor på frokost, det var veldig koselig. De fikk pakkene sine og jeg tror de ble godt mottatt :) Svigers har vært på Danmarkstur, så hun hadde med vin til oss og godtri og leker til ungene. Jeg hadde bakt verdens beste, så det ble litt kake på oss også.

Nå tar vi oss en liten tur ut snart tenker jeg. Det er jo så mildt nå. Skulle bare ønske sola ville titte frem også. Her kommer et lite bilderas :)
Fastelavensris som ungene hadde med fra
barnehagen, det ble jeg kjempe glad for!

Verdens Beste..

Morsdagsgaven og kortene fra ungene

Valentinesgave fra mannen ♥

Morsdagsbesøket :)

Ønsker alle en flott morsdag, Valentines dag og fastelavenssøndag! Ha en koselig dag og ta godt vare på de du bryr deg om!

FØR JEG BLE MAMMA:


Før jeg ble mamma så snublet jeg aldri over leker
eller glemte ord i en barnesang.
Jeg bekymret meg aldri om plantene var giftige eller ikke.
Bekymret meg ikke om dører var igjen
eller om stikkontakter var sikret.
Før jeg ble mamma hadde jeg aldri blitt gulpet på,
bæsjet på,bitt på eller tisset på.
Jeg hadde fullstendig kontroll over mitt liv og tankene mine.
Jeg sov hele natta....

Før jeg ble mamma,holdt jeg aldri fast et gråtende barn,
så doktoren kunne sette sprøyte.
jeg så aldri inn i tårevåte øyne som gråt.
Jeg ble aldri fasinert over en dårlig grimase,jeg listet meg
aldri inn på et barnerom,bare for å se et barn sove.

Før jeg ble mamma holdt jeg aldri et søvnig barn,
bare fordi jeg ikke ville legge det ned.
Jeg hadde aldri følt hvordan hjertet ble knust i tusen biter,
når jeg ikke kunne stoppe smerten.
Jeg trodde aldri noe så lite kunne påvirke mitt liv så mye.

Jeg visste ikke jeg kunne elske noen så høyt...

Før jeg ble mamma hadde jeg aldri visst om nærheten
man føler når man ammer sitt barn.
Jeg visste ikke om det spesielle båndet mellom en
mamma og hennes barn.
jeg visste ikke at noe så lite kunne få meg til å føle meg
så viktig.

Før jeg ble mamma visste jeg mye,
nå vet jeg mer...
Før jeg ble mamma hadde livet mitt betydning,
nå betyr det mer...
Jeg visste ikke jeg kunne føle så mye før jeg ble mamma.
Dere er de som har åpnet denne verden for meg.

Elsker dere, mine fantastiske søte små!!

1 kommentar:

  1. Hei på deg!Tusen takk for deilig frokost og nydelig kake! Og de øreringene jeg fikk var kjempefine altså..Det var jamen gaven du fikk fra mannen også...den la jeg ikke merke til igår..Klem fra svigermor

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)