onsdag 10. februar 2010

Stelton

Jeg er jo en merkefrik innen det meste og jeg har lenge ønsket meg noe fra Stelton.. Men jeg syns det har vært for dyrt med 6-700kr for en kaffekanne f.eks. Men denne uka har Jernia tilbud på noen Stelton produkter og da måtte jeg jo benytte sjansen. Da ble det en kaffekanne og en sånn fancy brødpose *hihi*


På mandag var vi avgårde og kjøpte fliser til kontoret. Da rakk jeg og handle litt også. Fikk tak i Reflex regndress til Christian på 70% avslag hos Barnas hus, sånt liker vi. Victoria fikk en vår/høst dress i lilla, det var visst den nye fargen nå. Jeg begynner og like den mer og mer! I tillegg ble det et par småting fra HM til dem begge.. I morgen bærer det avgårde igjen, med mamma *hehe* I dag har vi kjøpt ny vaskemaskin, den gamle takket for seg etter nesten 12år. Og i en travel småbarnshverdag er man litt avhengig av å ha en sånn i hus. Så da får vi vente med tv litt til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)