søndag 28. februar 2010

Hjemme igjen..

Da var vi hjemme igjen. Jeg syns nesten det er best å være borte jeg.. Når man kommer hjem må alt ryddes bort og klær vaskes etc. etc. På vei hjem var vi innom en svømmehall,der ble vi værende noen timer. Ungene storkoste seg. Christian var helt gal, så jeg tror kanskje vi kunne tatt noe slags svømmekurs med han. Skal sjekke ut det litt!
Victoria øver seg på å dykke
Litt skummelt kanskje?
Sklia var super artig!!

Litt shopping ble det jo som sagt.

Victoria fikk Gant knebuskse og vanlig bukse, Levis t-skjorte, alt på 70%. Fra Cubus ble det noen nye tights og en genser, ta tre for to.

Et par joggesko til barnehagen ble det også, litt upraktisk farge men men..
Søte var de hvertfall :)
 

Christian fikk Tretorn gummistøvler, Helly Hansen softshelljakke og Reima fleecedress-halv pris på de to siste :)
    

På Åhlens fant jeg søte firekantet muffinsformer, de måtte jeg bare ha. Ny måleskje til filterkaffen, syns ikke de plastskjeene er så veldig kule. Nye englevinger til Victoria ble det også. Maison klistremerke skal jeg bruke på en krakk fra Ikea. Den er kjøpt hos Sofies Villa og det var fra bloggen deres jeg fikk idèen. Jeg er jo en liten hermegås *haha* Blomstene i rosa og blått var på salg hos en interiørbutikk som skulle legges ned, jeg fant ut at de ble fine som bordpynt til bursdagsfeiringen til ungene bl.a    
   

I morgen bærer det avgårde igjen. Da skal jeg til Sandvika med kusinen min, det blir koselig. Gleder meg til det! Ikke så ofte vi møtes, enda vi bor ikke så mange milene fra hverandre og det er jo veldig synd. Jeg har ikke tenkt å handle så mye i morgen. I Tønsberg fikk jeg også gjort unna en del bursdagsgaver. Vi har mange bursdager nå på vårparten! M A N G E ;) Hehe.. 

1 kommentar:

  1. Så koselig at dere har hatt det fint i Tønsberg. Vi, som er fra distriktet har hatt en langhelt i Gøteborg og vært masse på shopping. Koselig å gjøre noe annet enn å ta turen til fjells en vinterferie for en gangs skyld.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)